Ular Masuk Seluar, Lelaki ‘Paut’ Tiang Tujuh Jam

Lovekesh Kumar berpaut pada tiang sementara dibantu rakannya mengeluarkan ular. Gambar Agensi

Uttar Pradesh: Lelaki yang sedang nyenyak tidur terkejut apabila seekor ular tedung memasuki seluarnya.

Dalam insiden di Kampung Sikandarpur, Uttar Pradesh, India itu, lelaki terbabit dilaporkan terpaksa berdiri selama tujuh jam sambil memegang tiang kerana bimbang ular berkenaan mematuknya.

Times Now melaporkan, insiden itu berlaku di penempatan sekumpulan pekerja buruh yang bekerja memasang tiang dan wayar elektrik.

Ketika insiden itu berlaku, lelaki malang Lovekesh Kumar dilaporkan bersendirian di lokasi kejadian manakala rakannya yang lain pulang ke rumah selepas makan malam.

Terdahulu, Lovekesh yang terjaga dari tidur selepas ular tedung itu memasuki seluarnya terpaksa menunggu bantuan rakannya dan dilaporkan berdiri serta berpaut di tiang kerana khuatir reptilia itu mematuknya.

Aksi rakan Lovekesh menanggalkan seluar dan mengeluarkan ular berkenaan menjadi tular di media sosial menerusi perkongsian satu video.

Difahamkan, Lovekesh tidak mengalami sebarang kecederaan dalam insiden berkenaan namun dilaporkan dia keletihan kerana terpaksa berdiri selama tujuh jam sementara rakannya tiba di lokasi kejadian untuk membantunya.- Agensi

Ikuti kami di Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah: klik 👉 https://t.me/sabahpost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *