9 Hari Hilang, Mayat Ditemui Dalam Longkang Bersama Motosikal

Mangsa dilaporkan hilang sejak sembilan hari lalu akhirnya ditemui mayatnya di dalam longkang di Jalan Kota Kinabalu-Papar berhampiran Kem Lok Kawi di sini pada Selasa.

PUTATAN : Pembantu bot yang dilaporkan hilang sejak sembilan hari lalu akhirnya ditemui mayatnya di dalam longkang di Jalan Kota Kinabalu-Papar berhampiran Kem Lok Kawi di sini pada Selasa.

Mayat Sefuan Taha, 33, ditemukan bersama motosikal miliknya oleh seorang pemotong rumput yang melakukan kerja pembersihan di kawasan itu kira-kira jam 8 pagi.

Pemangku Ketua Polis Daerah Penampang Deputi Superintenden Sammy Newton berkata, pihaknya menerima laporan penemuan mayat terbabit daripada orang awam pada jam 8.30 pagi.

“Hasil siasatan awal di lokasi kejadian kemalangan dipercayai berpunca daripada motosikal yang ditunggang mangsa datang dari arah Kota Kinabalu menghala ke Papar telah hilang kawalan.

“Motosikal mangsa kemudian terbabas sebelum masuk ke sebelah kiri longkang dan mangsa meninggal dunia di lokasi kejadian. Mayatnya kemudian ditemukan oleh seorang pekerja pembersihan di kawasan berkenaan,” katanya dalam kenyataan pada Selasa.

Katanya lagi, sebelum ini ahli keluarga telah pun melaporkan kehilangan mangsa yang tidak pulang ke rumahnya. – SINAR

Ikuti kami di Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah: klik 👉 https://t.me/sabahpost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *