Sempena 11.11, KFC Malaysia Tawar Promosi ‘Beli 1 Percuma 1’ Mulai Esok

Mesti ramai yang berasa sedih apabila Kerajaan memutuskan untuk melanjutkan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB). Mungkin dengan berita ini akan ‘cheer up’ mood anda.

KFC Malaysia kembali dengan promosi ‘awesome’ untuk anda. Mana tidaknya, KFC menawarkan promosi ‘beli 1 kombo percuma 1 ala carte’ selama 3 hari bermula esok, 9 November hingga 11 November 2020.

Untuk pengetahuan anda, promosi ini sah untuk 3 set iaitu Snack Plate, Zinger Clasic Combo dan 1-PC Rice Combo. Promosi ini boleh ditebus untuk penghantaran dan ‘self-collect’ sahaja.

Anda hanya perlu masukkan kod FREE2PC untuk Snack Plate, FREEZINGER untuk Zinger Classic Combo dan Free1PC untuk 1-PC Rice Combo. Sebelum terlupa, satu transaksi hanya boleh tebus satu kombo dan setiap pengguna dibenarkan menebus sebanyak 3 kali sahaja.

Paling penting, minimum pesanan haruslah RM15 untuk menebus promosi ini. Tunggu apa lagi? Jom belanja keluarga anda KFC dan berjimat!

Tahukah anda tindakan yang perlu dilakukan sekiranya menerima ayam bersaiz kecil di KFC? Klik pautan di bawah untuk ketahui lebih lanjut.

https://www.facebook.com/KFCMalaysia/posts/10157919882929247

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *