Bajet Sabah 2022 Dibentang Esok

Ketua Menteri Datuk Hajiji Noor yang juga Menteri Kewangan Sabah (dua, kanan) menerima teks ucapan Bajet Sabah 2022 daripada Setiausaha Tetap Kementerian Kewangan Sabah Datuk Rusdin Riman (dua, kiri) di pejabatnya di Kementerian Kewangan Sabah, Menara Kinabalu hari ini.

KOTA KINABALU, 2 Dis : Bajet Sabah 2022 yang bakal menentukan hala tuju kewangan negeri tahun depan dijadual dibentang pada Persidangan Dewan Undangan Negeri Sabah ke-16 di sini, petang esok.

Jabatan Ketua Menteri Sabah menerusi kenyataan hari ini memberitahu Ketua Menteri Datuk Hajiji Noor yang juga Menteri Kewangan Sabah akan membentangkan bajet tersebut.

Hajiji hari ini menerima teks ucapan Bajet Sabah 2022 daripada Setiausaha Tetap Kementerian Kewangan Sabah Datuk Rusdin Riman di pejabatnya di Kementerian Kewangan Sabah, Menara Kinabalu di sini, menurut kenyataan itu.

Turut hadir Menteri Kewangan Kedua Sabah Datuk Masidi Manjun yang juga Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan Sabah, serta dua Pembantu Menteri Kewangan Sabah Datuk Nizam Abu Bakar Titingan dan Jasnih Daya. – BERNAMA

Ikuti kami di Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah: klik 👉 https://t.me/sabahpost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *