Ahli Parlimen Tawau Serah Van Jenazah

YB Lo Su Fui (Ahli Parlimen Tawau) bersama Tn Raida Muhammad@Abg Janggut (Masjid Nurul Huda) & Penduduk Kg. Rancangan Bt 22 Apas Balung, bagi Simbolik Serahan Sumbangan Van Jenazah.

TAWAU, 08 Sep : Prihatin terhadap keperluan masyarakat setempat, hasil Inisiatif dari YB Tn Lo Su Fui Ahli Parlimen Tawau ,YAB Datuk Haji Hajiji Bin Haji Noor Ketua Menteri Sabah telah memberikan sumbangan sebuah van jenazah bagi kegunaan penduduk Kampung Batu 22 amnya malah terbuka untuk kegunaan para penduduk ditawau.

Alhamdulillah, van jenazah ini telah diserahkan sendiri oleh YB Tn Lo Su Fui kepada Pihak Masjid Nurul Huda yang di ketuai oleh Tn Raida Muhammad@Abg Janggut dan disaksikan oleh Said Hasan Al Idrus Ketua Pegawai Perhubungan Parlimen Tawau dan penduduk kampung.

Majlis ini telah disempurnakan diperkarangan Masjid Nurul Huda Bt22 Apas Balung. Lo berkata, “pihaknya berharap sumbangan van jenazah itu dapat memberi manfaat serta kemudahan kepada masyarakat setempat dan bertujuan untuk membantu serta melancarkan proses pengurusan jenazah di kawasan tersebut.

Menurutnya lagi “orang ramai boleh datang terus ke Masjid atau menghubungi nombor telefon yang tertera di van jenazah bagi menggunakan van itu secara percuma.

Ikuti kami di Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah: klik 👉 https://t.me/sabahpost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *