Dapat Tahu Isterinya Lelaki Di Malam Pertama

Muh (kiri) hanya menyedari isterinya seorang lelaki dia selepas menolak untuk melakukan huhungan kelamin pada malam pertama.

LOMBOK: Malang buat seorang lelaki di Lombok Barat, Nusa Tenggara Barat apabila menjadi mangsa penipuan ‘pasangannya’ yang hanya menyamar sebagai wanita.

Tribun News melaporkan kisah pasangan itu mengejutkan penduduk selepas gambar perkahwinan mereka tular di Instagram (IG).

Muh (kiri) hanya menyedari isterinya seorang lelaki dia selepas menolak untuk melakukan huhungan kelamin pada malam pertama.

Menerusi entri di salah satu akaun IG yang mendedahkan perkara itu, mangsa melaporkan perkara berkenaan di Balai Polis Kediri sebelum kes dirujuk ke Balai Polis Lombok Barat.

Gambar dimuat naik itu menunjukkan pasangan itu bergambar bersama-sama selepas akad nikah namun wajah pengantin ‘wanita’ disamarkan.

Ketua Sub Bahagian Perhubungan Awam Polis Lombok Barat, Iptu Ketut Sandiarsa mengesahkan kes berkenaan.

Menurut Sandiarsa, pengantin lelaki itu dikenali sebagai Muh berusia 31 tahun dan berasal dari Pejeruk, Ampenan, Mataram.

“Kisah cinta mereka berputik selepas berkenalan di laman sosial.

“Bertitik tolak daripada situ, timbul rasa cinta dan akhirnya mereka sepakat mendirikan rumah tangga pada 2 Jun lalu.

“Namun, penipuan Mit (penyamar) terbongkar pada malam pertama selepas menolak untuk melakukan hubungan kelamin dengan Muh,” katanya.

Muh yang curiga dengan apa yang berlaku melakukan pemeriksaan latar belakang dan terkejut mengetahui pasangannya itu adalah lelaki.- Agensi

Ikuti kami di Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah: klik 👉 https://t.me/sabahpost

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *