COVID-19: PUI Meninggal Dunia Di Tandas Wad

Seorang lelaki yang juga pesakit di bawah pemantauan (PUI) COVID-19 ditemui meninggal dunia di tandas wad Hospital Serdang. – Sekadar Gambar Hiasan

PUTRAJAYA: Seorang lelaki yang juga pesakit di bawah pemantauan (PUI) COVID-19 ditemui meninggal dunia di tandas wad Hospital Serdang.

Ketua Polis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof, berkata seorang pegawai polis yang sedang bertugas di hospital berkenaan menerima makluman daripada jururawat memaklumkan kes berkenaan pada jam 7.40 malam tadi.

“Siasatan awal mendapati mangsa yang berusia 62 tahun itu dimasukkan ke hospital berkenaan pada 26 Mac lalu dan menetap di Bandar Damai Perdana.

“Pihak polis juga sudah merakamkan percakapan dari pengadu, jururawat hospital, saksi lain serta waris mangsa.

Selain itu juga pihak polis keluarkan Buku Pemeriksaan Mayat (Postmortem) (Pol.61) dan mayat akan di uruskan oleh pihak hospital berkenaan “ katanya dalam satu kenyataan di sini.

Wan Kamarul berkata sepanjang menjalankan tugas, pihak polis turut dibekalkan peralatan perlindungan diri (PPE) untuk keselamatan bagi merakam gambar di tempat kejadian dari jarak jauh.

SumbeR: Berita Harian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *