(VIDEO) Anak Keluarkan Mayat Bapa Dari Keranda & Tampar Bertubi-Tubi

Seorang lelaki tua di Jiangsu, China baru-baru ini meninggal dunia kerana masalah kesihatan. Di hari pengebumiannya, anak-anaknya datang untuk memberi penghormatan terakhir.

Difahamkan, mendiang sebelum ini meninggalkan isteri dan anak-anaknya hampir 40 tahun semata-mata ingin bersama dengan perempuan lain dan dia tinggal di kampung yang sama dengan isteri pertama. 

Selepas menghabiskan hayatnya dengan kekasihnya, lelaki itu meninggal dunia dan ada kos pengebumian yang perlu ditanggung serta harganya bukan murah.

Apa yang dilakukan oleh kekasihnya, dia menghantar bil tersebut kepada anak lelaki itu dan menuntutnya untuk menanggung kesemua kos pengebumian tersebut.

Tindakan wanita itu membuatkan si anak bengang dan mereka datang pada hari pengebumian, terus membuka penutup keranda dan mengheret mayat lelaki itu keluar, dicampak pula ke lantai. 

Tidak cukup dengan itu, mereka menampar mayat bapa mereka bertubi-tubi bagaikan tiada hari esok kerana dendam lampau di mana mendiang meninggalkan mereka begitu sahaja kerana perempuan lain. 

“Kau buat hidup kitorang macam neraka bila kau hidup! Kau ingat kitorang nak tolong kau selepas kau mati??!!”

Selepas itu, anak-anaknya beredar tanpa memasukkan mayat bapa mereka ke dalam keranda. Kes itu kini dalam siasatan polis. 

Sumber: SinaWorld of Buzz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *