(VIDEO) “Dengan Bangganya Doktor Tu Masuk Rumah Saya” – Jumpa Resit Hotel, Suami Nurse Curang Dedah Derita 8 Bulan

Pemuda yang membelasah seorang doktor selepas kantoi curang dengan isterinya tampil menjelaskan situasi sebenar mengenai insiden itu.

Pemuda tersebut, Aiman Ariff Ahmad Amirudin berkata dia bertindak memukul doktor tersebut selepas amaran supaya tidak lagi bertemu isterinya dikenali sebagai Intan, 28, tidak diendahkan.

“Saya belum gila nak pukul orang sebab saya tak pernah ada rekod jenayah sebelum ini. Tapi siapa tak marah kalau dengan bangganya doktor tu masuk rumah saya.

Aiman bersama isterinya, Intan semasa disatukan pada 2017.

“Mula-mula wife cakap (doktor) masuk ke dalam rumah untuk solat… tapi takkan solat selama tiga jam? Saya juga pernah warning doktor tu pada 19 September lalu minta jangan jumpa wife saya lagi.

“Saya call dia dari Dubai. Tengok-tengok saya dapat video bukti mereka masih lagi berjumpa sehari selepas saya call dia. Apa awak rasa?” soalnya.

Aiman turut menafikan dakwaan bahawa dia jenis cemburu buta dan kerap menuduh bukan-bukan terhadap isterinya.

“Dakwaan tu tak betul. Seorang suami yang jauh sentiasa akan bertanya, ambil berat isteri sebab saya tak ada di sisi dia.

“Tapi mungkin bagi dia ambil berat dan pertanyaan itu adalah trust issue. Bagi saya itu cara seorang suami menyayangi isterinya.

“Saya tak rasa ini isu jealous tetapi curang… isteri orang curang dengan suami orang. Mana keadilan saya seorang yang dianiaya,” katanya.

Dakwa Aiman lagi, dia menyedari isterinya ada hubungan sulit dengan doktor tersebut sejak lapan bulan lalu.

Paparan skrin mesej Aiman dan isterinya.

“Sejujurnya isteri saya dah curang dekat lapan bulan. Saya dapat tahu pun dari mak mentua saya kerana dia tidak mahu bersubahat.

“Isteri minta cerai sejak dari awal tahun lagi. Dia juga pernah block nombor telefon saya selama tiga bulan. Waktu tu dia sedang hangat bercinta dengan doktor tu tapi saya tak ada bukti ketika itu.

“Sebab tu saya berdiam diri dan bertanya mana salah saya. Selepas solat istikharah Alhamdulillah semua terbongkar. Saya ada semua bukti. Access card keluar masuk, video CCTV, video pengakuan mereka berdua termasuklah resit hotel,” katanya.

Ditanya apa yang dilakukan terhadap isterinya selepas hubungan sulitnya itu terbongkar, pemuda berusia 31 tahun itu berkata dia cuma berharap agar isterinya itu insaf.

“Saya tak pukul dia. Dayus kalau lelaki pukul perempuan. Macam mana jahil pun jangan pukul perempuan. 

“Tipulah saya tak sayang isteri saya lagi. Tapi menipu itu adalah pilihan. Jangan pernah salahkan orang lain kerana itu pilihan awak,” katanya.

Aiman memukul doktor tersebut kerana tidak endah dengan amarannya sebelum ini.

Dalam pada itu, Aiman mengaku tindakannya menyerang doktor berkenaan adalah keterlaluan kerana terlalu marah.

“Saya tak cakap apa sa ya buat tu betul. Sebab tulah lepas pukul doktor tu saya sendiri ke balai untuk serah diri,” katanya.

Sementara itu, Aiman turut berkata bahawa adik isterinya turut menafikan mengeluarkan kenyataan mempertahankan kakaknya itu di Twitter.

“Saya dapat mesej dari adik kedua wife beritahu tidak tahu-menahu mengenai tweet yang tular di Twitter. Setahu saya dia tak ada Twitter.

“Kalau tweet tu adik dia yang buat takkan mak mentua dan adik-beradik wife mesej bagi semangat dekat saya,” katanya.

Sumber : mStar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *